Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Για να συμμορφωθείτε με τη νέα οδηγία για την ιδιωτική ζωή, πρέπει να ζητήσουμε τη συναίνεσή σας για να ορίσετε τα cookies. Μάθετε περισσότερα.
Συχνές Ερωτήσεις
Υπάρχει η μικρή πιθανότητα κάποιο προϊόν να έχει εξαντληθεί ή έχει καταργηθεί. Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαθεσιμότητας προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που λάβουμε την παραγγελία σας.
Όχι, δεν απαιτείται εγγραφή χρήστη για να κάνετε την παραγγελία σας. Η εγγραφή χρήστη σας βοηθάει στην εύκολη και γρήγορη εκτέλεση παραγγελίας, την παρακολούθηση του ιστορικού παραγγελιών σας και την άμεση ενημέρωση για τα νέα και τις προσφορές μας.
Εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε το στάδιο της παραγγελίας σας. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, πατώντας εδώ και συμπληρώνοντας τον κωδικό αποστολής και τα υπόλοιπα στοιχεία της φόρμας. Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε e-mail στο ή να καλέσετε στο τμήμα υποστήριξης στο 2721069387. Το τμήμα υποστήριξης λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 – 17:00.
Ναι, μέσα σε διάστημα 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραγγελίας σας, θα λάβετε από εμάς ένα μήνυμα, στη διεύθυνση email που καταχωρήσατε στην παραγγελία σας.
Μπορούμε να κρατήσουμε την παραγγελία σας το πολύ μέχρι 25 ημέρες και μόνον κατόπιν συνεννόησης.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαθεσιμότητας προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε 1-2 εργάσιμε ημέρες από την παραγγελία σας.
Είναι σπάνιο να προκύψει διαφορά στην τιμή κάποιου είδους από το ηλεκτρονικό στο φυσικό κατάστημα. Η μόνη περίπτωση αφορά ελαττωματικά προϊόντα δειγματισμού ή προϊόντα προς κατάργηση που ενδεχομένως δεν είναι αναρτημένα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Αν έχετε επιλέξει την υπηρεσία ‘Παράδοση Commodo’ της παραγγελίας, τότε θα σας παραδοθούν τα πράγματα σας μέσα στο σπίτι σας εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες του χώρου σας. Διαφορετικά κατόπιν συνεννόησης.
Ναι, η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί σε μία αποστολή, εκτός αν συμφωνηθεί κάτι άλλο.
Κατά μέσο όρο σε 6-7 εργάσιμες ημέρες, θα έχετε τα προϊόντα στο χώρο σας. Εκτός αν πρόκειται για προϊόντα ειδικής παραγγελίας.
Αν έχετε επιλέξει την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας, μπορείτε να συμφωνήσετε την εκτιμώμενη ώρα της παράδοσης.
Το κόστος μεταφορικών προκύπτει βάσει απόστασης και βάρους. Μπορείτε να το υπολογίσετε αφού προσθέσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι αγορών. Οποιεσδήποτε έξτρα χρεώσεις για ειδικές παραδόσεις σε όροφο, συμφωνούνται με το κατάστημα.
Θα πρέπει να ελέγξετε την συσκευασία όλων των προϊόντων. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε φθαρμένη συσκευασία και εμφανή φθορά του προϊόντος, δεν πρέπει να υπογράψετε την παραλαβή πριν μας ενημερώσετε. Θα πρέπει να μετρήσετε τα πακέτα που παραλαμβάνετε να ίδια με αυτά που αναγράφονται στο δελτίο αποστολής.
Ναι, αν έχετε επιλέξει την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας και έχετε συμφωνήσει την συναρμολόγηση των προϊόντων με έξτρα χρέωση.
Η τρόποι πληρωμής της παραγγελίας σας είναι είτε κατάθεση της αξίας της παραγγελίας σας στο λογαριασμό της εταιρείας είτε αντικαταβολή κατά την παράδοση.
Σε αυτή την περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία που αποστείλατε, λόγο δική σας υπαιτιότητας και αυτή φτάσει στο σημείο παράδοσης τότε επιβαρύνεστε τα μεταφορικά αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας.