Συχνές Ερωτήσεις

Είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Υπάρχει η μικρή πιθανότητα κάποιο προϊόν να έχει εξαντληθεί ή έχει καταργηθεί. Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαθεσιμότητας προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που λάβουμε την παραγγελία σας.

Eίναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Όχι, δεν απαιτείται εγγραφή χρήστη για να κάνετε την παραγγελία σας. Η εγγραφή χρήστη σας βοηθάει στην εύκολη και γρήγορη εκτέλεση παραγγελίας, την παρακολούθηση του ιστορικού παραγγελιών σας και την άμεση ενημέρωση για τα νέα και τις προσφορές μας.

Πώς μπορώ να μάθω σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε το στάδιο της παραγγελίας σας. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, πατώντας εδώ και συμπληρώνοντας τον κωδικό αποστολής και τα υπόλοιπα στοιχεία της φόρμας. Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε e-mail στο ή να καλέσετε στο τμήμα υποστήριξης στο 2721069387. Το τμήμα υποστήριξης λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 – 17:00.

Θα λάβω επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω e-mail;

Ναι, μέσα σε διάστημα 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραγγελίας σας, θα λάβετε από εμάς ένα μήνυμα, στη διεύθυνση email που καταχωρήσατε στην παραγγελία σας.

Πως μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας από εμάς, μπορείτε να κάνετε ότι αλλαγή θέλετε. Στην περίπτωση όπου έχει ολοκληρωθεί η αποστολή, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με e-mail στο .

Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να μου την στείλετε κάποια στιγμή αργότερα;

Μπορούμε να κρατήσουμε την παραγγελία σας το πολύ μέχρι 25 ημέρες και μόνον κατόπιν συνεννόησης.

Τι θα γίνει, αν κάποιο από τα προϊόντα που έχω επιλέξει έχει εξαντληθεί ή καθυστερεί πολύ να γίνει η παράδοση;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαθεσιμότητας προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε 1-2 εργάσιμε ημέρες από την παραγγελία σας.

Υπάρχουν διαφορετικές χρεώσεις αν κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα από ότι αν κάνω την παραγγελία μου από το φυσικό κατάστημα;

Είναι σπάνιο να προκύψει διαφορά στην τιμή κάποιου είδους από το ηλεκτρονικό στο φυσικό κατάστημα. Η μόνη περίπτωση αφορά ελαττωματικά προϊόντα δειγματισμού ή προϊόντα προς κατάργηση που ενδεχομένως δεν είναι αναρτημένα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Κατά την παράδοση, γίνεται να μου ανεβάσουν τα πράγματα μέσα στο σπίτι;

Αν έχετε επιλέξει την υπηρεσία ‘Παράδοση Commodo’ της παραγγελίας, τότε θα σας παραδοθούν τα πράγματα σας μέσα στο σπίτι σας εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες του χώρου σας. Διαφορετικά κατόπιν συνεννόησης.

Όλα τα προϊόντα που έχω παραγγείλει, θα παραδοθούν σε μία αποστολή;

Ναι, η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί σε μία αποστολή, εκτός αν συμφωνηθεί κάτι άλλο.

Ποιος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου;

Κατά μέσο όρο σε 6-7 εργάσιμες ημέρες, θα έχετε τα προϊόντα στο χώρο σας. Εκτός αν πρόκειται για προϊόντα ειδικής παραγγελίας.

Μπορώ να κλείσω ραντεβού για συγκεκριμένη ώρα παράδοσης;

Αν έχετε επιλέξει την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας, μπορείτε να συμφωνήσετε την εκτιμώμενη ώρα της παράδοσης.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος μεταφορικών προκύπτει βάσει απόστασης και βάρους. Μπορείτε να το υπολογίσετε αφού προσθέσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι αγορών. Οποιεσδήποτε έξτρα χρεώσεις για ειδικές παραδόσεις σε όροφο, συμφωνούνται με το κατάστημα.

Τι θα πρέπει να γνωρίζω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;

Θα πρέπει να ελέγξετε την συσκευασία όλων των προϊόντων. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε φθαρμένη συσκευασία και εμφανή φθορά του προϊόντος, δεν πρέπει να υπογράψετε την παραλαβή πριν μας ενημερώσετε. Θα πρέπει να μετρήσετε τα πακέτα που παραλαμβάνετε να ίδια με αυτά που αναγράφονται στο δελτίο αποστολής.

Υπάρχει η δυνατότητα συναρμολόγησης της παραγγελίας μου;

Ναι, αν έχετε επιλέξει την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας και έχετε συμφωνήσει την συναρμολόγηση των προϊόντων με έξτρα χρέωση.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Η τρόποι πληρωμής της παραγγελίας σας είναι είτε κατάθεση της αξίας της παραγγελίας σας στο λογαριασμό της εταιρείας είτε αντικαταβολή κατά την παράδοση.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που δεν παραλάβω την παραγγελία που έχω ολοκληρώσει;

Σε αυτή την περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία που αποστείλατε, λόγο δική σας υπαιτιότητας και αυτή φτάσει στο σημείο παράδοσης τότε επιβαρύνεστε τα μεταφορικά αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας.

To Top